top of page

Sesja Świąteczna #Youtube



Przyszły święta, które są szczególnym czasem spotkań w gronie rodzinnym i obdarowywania się prezentami. Jedną z tradycji jest ubieranie choinki, która posłużyła mi między innymi jako inspiracja do stworzenia mojego setupu. Ale zacznijmy od początku ... . Razem z Adrianną myśląc o stworzeniu kolejnego ciekawego film dla was pomyśleliśmy, że chcemy przenieść świąteczną atmosferę i pokazać wam jak tworzymy sesje świąteczne. Dlatego każdy z nas miał wymyślić swój własny setup, w którym zrobi sesje. Dodatkowo aby było ciekawiej ograniczyliśmy swój czas na zbudowanie setupu i wykonanie sesji tylko do 1h. Było do dla nas nweo doświadczenie, bo zwykle sesje, które robimy trwają 3-4h.

Rozmyślanie o świątecznym setupie: Chciałem stworzyć setup, który będzie inny niż te, jakich jest pełno w sieci i nie tylko będzie nawiązywał do świąt, ale również do stylu sylwestrowego. Dlatego pojawiły się w nim takie elementy jak lampki świąteczne, czerwona sukienka i kula dyskotekowa.

Myśląc o setupie gdzieś w mojej pojawiła się pięknie połyskująca choinka ze światełkami i dekoracjami. Bardzo chciałem uzyskać podobny efekt, który będzie nawiązywał to tego jakże pięknego tradycyjnego drzewka :). Dlatego poszukałem w domu światełek choinkowych, które zawiesiłem za modelką. Dały one niesamowite rezultaty. Kolejną myślą było nawiązanie do Sylwestra i wtedy przypominałem sobie, że mam gdzieś w domu ręcznie wykonaną kulę dyskotekową. Właśnie takiego rekwizytu potrzebowałem! Wszedłem na strych w poszukiwaniu dawno zapomnianej kuli. Po dobrej godzinie poszukiwań znalazłem zakurzone pudełko z moim wspaniałym rekwizytem do sesji ;). Przedstawiłem swój pomysł na sesje Dominice i zaczęliśmy wybieranie ubrań do sesji. Wtedy przypomniałem sobie, że w garderobie w moim domu jest piękna bordowa sukienka balowa mojej mamy. I właśnie w niej jest Dominika na moich zdjęciach świątecznych.

Naszą Piękną modelką do sesji świątecznej jest Dominika Tomkowska. Jej uroda idealnie zgrała się z tematem sesji, a umiejętności w pozowaniu pozwoliły na tak sprawne wykonanie sesji i zmieszczenie się w czasie jaki mieliśmy przeznaczony. Współpraca z Nią to była sama przyjemność. Mam nadzieje, że jeszcze zagości w moich przyszłych projektach ;). Budowanie setupu:

1. W pierwszej fazie powiesiłem światełka na mocowaniu do teł studyjnych. Wiedziałem, że da mi to efekt jakiego szukam.

2. Kolejnym etapem było ustawienie drugiej lampy, która odpowiednio ustawiona oświetliła twarz Dominiki. Posłużyłem się też średniej wielkości oktą ze światłem modulującym, która dała bardzo przyjemne i miękkie światło.

3. Dodatkowo użyliśmy dodatkowych światełek i pryzmatu w celu urozmaicenia zdjęć. Zdecydowałem się na użycie tylko i wyłącznie światła zastanego aby uzyskać jak najbardziej naturalne efekty i oddać odpowiednią atmosferę.


Koniecznie zajrzyjcie do filmu gdzie widać całą naszą sesje.


Kącik sprzętowy: Aparat: Sony A7III Obiektywy: Canon 135 F2 L, Sony 85 FE 1.8, Samyang FE AF 35 1.4.

Lapmpy błyskowe: Quadralite move

Przed wami galeria z moimi zdjęciami z sesji świątecznej:



Życzę Wesołych Świąt i Wszystkiego Najfotograficzniejszego w nowym roku ;)

Jacek


202 wyświetlenia0 komentarzy
bottom of page